Uzņēmumu populārākās mācību tēmas, kuras iekļaujam apmācību programmās. Jūs variet izvēlēties no šīm tēmām, kuras ir Jums aktuālas un pēc mūsu pirmās sarunas vēl papildināsim tās.
*Iedvesmas stunda- kurā vietā dzimst uzvaras un, kurā tās dziest.
*Ķermeņa valoda pārdošanā – kā saprast to ko klients mums nepasaka.
*Uzbāzīgs VS Draudzīgs- kurā mirklī apstāties, lai klients neaizmūk.
*Sarunas ritms, temps un tonalitāte- praktiskais treniņš.
*Komunikācijas tehnikas un 25 paņēmieni kā iepatikties cilvēkiem
*3-30 sekunžu produktu un pakalpojumu prezentācija klientam.
*Pareizie jautājumi īstajā laikā - dažādu jautājumu veidi.
*Cenas noturēšana un kaulēšanās. Blefs un teātris.
*Klientu saistīto vajadzību izprašana: pie-pārdošana / pie-palīdzēšana.
*Mākslīgi radītas uzmanības formas jeb kā panākt lojalitāti 30 dienās.
*Klientu rīcības varbūtības un iespējamie rīcības moduļi.
*Skripti telefonam un iebildumiem, to praktiskā ieviešana
*Skripti telefonam un iebildumiem, to praktiskā ieviešana
*Klientu apkalpošanas nozīme – sajūsmināts VS apmierināts klients.
*Pārdošanas darba un aktivitāšu plānošana, rīkošana, uzraudzība.
*Veiksmīgs sarunas sākums un rezultatīvs sarunas noslēgums.
*Klientu pārliecināšanas tehnikas un kodēšana uz mērķi.
*”Taustāmi” un ”netaustāmi” ieguvumi. Lielas lietas, kuras ir bezmaksas.
*Zvani, vizītes un epasti. To kvalitātes kritēriji, mērķi un iespējas.
*Jaunu klientu 40 piesaistes kanāli un komunikācijas metodes.
*Klientu segmentācija- vajadzības, apjoms, laiks, ieguldījumi, potenciāls, nākotnes perspektīva u.t.t.
*Profesionālo mērķu definēšana- pamats panākumiem.
*Individuālās izaugsmes programmas izveide un ieviešana.
*Pārdošanas procesa svarīgākie 15 elementi
*Profesionālo mērķu definēšana- pamats panākumiem.
*Individuālās izaugsmes programmas izveide un ieviešana.
*Pārdošanas procesa svarīgākie 15 elementi
*Darba efektivitātes kritēriji jeb KPI, to sastādīšana, mērījumi, secinājumi.
*Tirgus potenciāla izpēte- 10 platformu tīkls. Konkurentu audits
*Efektīvu konkurentu apsteigšanas stratēģija. Kas tas ir un kā to paveikt.
*Esošo un potenciālo klientu profili.
*Cenas un atlaides. Kā nedot, ja klients grib, lai dod.
*Praktiskie mārketinga instrumenti. Izvēlies ienesīgākos kanālus pārdošanai.
*Pārdošana VS Klientu apkalpošana. Kur ir atšķirības, draudi un iespējas
*Kā izveido pārliecinošu prezentāciju un to veiksmīgi prezentēt.
*Profesionāla sagatavošanos vizītei. Ko neaizmirst un par ko padomāt.
*Obligāto jautājumu sarakstu- kas, kāpēc un vai vajag.
*Iemācies veikt darījumu augstas spriedzes, stresa noturība un ko darīt ar dusmīgiem klientiem.
*Efektīvu konkurentu apsteigšanas stratēģija. Kas tas ir un kā to paveikt.
*Esošo un potenciālo klientu profili.
*Cenas un atlaides. Kā nedot, ja klients grib, lai dod.
*Praktiskie mārketinga instrumenti. Izvēlies ienesīgākos kanālus pārdošanai.
*Pārdošana VS Klientu apkalpošana. Kur ir atšķirības, draudi un iespējas
*Kā izveido pārliecinošu prezentāciju un to veiksmīgi prezentēt.
*Profesionāla sagatavošanos vizītei. Ko neaizmirst un par ko padomāt.
*Obligāto jautājumu sarakstu- kas, kāpēc un vai vajag.
*Iemācies veikt darījumu augstas spriedzes, stresa noturība un ko darīt ar dusmīgiem klientiem.
PAPILDUS MĀRKETINGS UN TIRDZNIECĪBA
*Sociālie tīkli un to izmantošana tēla un produkta virzīšanā.
*Darbinieku produktivitātes un motivācijas paaugstināšana ražošanas, pakalpojumu vai tirdzniecības uzņēmumā.
*Rezultatīvu sarunu vešanas prasmes lielos darījumos un ilgtermiņa attiecībās. SPIN metodoloģija, SNAP, Challanger.
*Pieaugušo apmācības un prezentācijas prasmju kompetenču pilnveidošana, efektivitātes veicināšana.
BIZNESA VADĪBA
*Biznesa vadības metodes un rīki efektīvas uzņēmuma darbības nodrošināšanai.
KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA UN VADĪBA
*Kvalitātes nodrošināšana un procesu vadība (LEAN)
*Sociālie tīkli un to izmantošana tēla un produkta virzīšanā.
*Darbinieku produktivitātes un motivācijas paaugstināšana ražošanas, pakalpojumu vai tirdzniecības uzņēmumā.
*Rezultatīvu sarunu vešanas prasmes lielos darījumos un ilgtermiņa attiecībās. SPIN metodoloģija, SNAP, Challanger.
*Pieaugušo apmācības un prezentācijas prasmju kompetenču pilnveidošana, efektivitātes veicināšana.
BIZNESA VADĪBA
*Biznesa vadības metodes un rīki efektīvas uzņēmuma darbības nodrošināšanai.
KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA UN VADĪBA
*Kvalitātes nodrošināšana un procesu vadība (LEAN)