INFO +371 26401908
Zemāk ir vairāk kā 35 populārākās tēmas, kuras iekļaujam apmācību programmās. Jūs variet izvēlēties no šīm tēmām, kuras Jūsuprāt ir Jums svarīgas. Tad pēc mūsu tikšanās, mēs papildināsim tās ar vēl, mūsuprāt, nepieciešamām. 
*Iedvesmas stunda- kurā vietā dzimst uzvaras un, kurā tās dziest. 
*Ķermeņa valoda pārdošanā – kā saprast to ko klients mums nepasaka.
*Uzbāzīgs VS Draudzīgs- kurā mirklī apstāties, lai klients neaizmūk.
*Sarunas ritms, temps un tonalitāte- praktiskais treniņš.
*Komunikācijas tehnikas un 25 paņēmieni kā iepatikties cilvēkiem
*3-30 sekunžu produktu un pakalpojumu prezentācija klientam.
*Pareizie jautājumi īstajā laikā - dažādu jautājumu veidi.
*Cenas noturēšana un kaulēšanās. Blefs un teātris. 
*Klientu saistīto vajadzību izprašana: pie-pārdošana / pie-palīdzēšana.
*Mākslīgi radītas uzmanības formas jeb kā panākt  lojalitāti 30 dienās.
Klientu rīcības varbūtības un iespējamie rīcības moduļi.
*Skripti telefonam un iebildumiem, to praktiskā ieviešana
*Klientu apkalpošanas nozīme – sajūsmināts VS apmierināts klients.
*Pārdošanas darba un aktivitāšu plānošana, rīkošana, uzraudzība.
*Veiksmīgs sarunas sākums un rezultatīvs sarunas noslēgums. 
*Klientu pārliecināšanas tehnikas un kodēšana uz mērķi.
*”Taustāmi” un ”netaustāmi” ieguvumi. Lielas lietas, kuras ir bezmaksas.
*Zvani, vizītes un epasti. To kvalitātes kritēriji, mērķi un iespējas. 
*Jaunu klientu 40 piesaistes kanāli un komunikācijas metodes. 
*Klientu segmentācija- vajadzības, apjoms, laiks, ieguldījumi, potenciāls, nākotnes perspektīva u.t.t.
*Profesionālo mērķu definēšana- pamats panākumiem.  
*Individuālās izaugsmes programmas izveide un ieviešana.
*Pārdošanas procesa svarīgākie 15 elementi

*Darba efektivitātes kritēriji jeb KPI, to sastādīšana, mērījumi, secinājumi. 
*Tirgus potenciāla izpēte- 10 platformu tīkls. Konkurentu audits
*Efektīvu konkurentu apsteigšanas stratēģija. Kas tas ir un kā to paveikt. 
*Esošo un potenciālo klientu profili. 
*Cenas un atlaides. Kā nedot, ja klients grib, lai dod. 
*Praktiskie mārketinga instrumenti. Izvēlies ienesīgākos  kanālus pārdošanai.
*Pārdošana VS Klientu apkalpošana. Kur ir atšķirības, draudi un iespējas
*Kā izveido pārliecinošu prezentāciju un to veiksmīgi prezentēt. 
*Profesionāla sagatavošanos vizītei. Ko neaizmirst un par ko padomāt.
*Obligāto jautājumu sarakstu- kas, kāpēc un vai vajag.
*Iemācies veikt darījumu augstas spriedzes, stresa noturība un ko darīt ar dusmīgiem klientiem. ​

MĒS AR JUMS SAZINĀSIMIES UN IZTEIKSIM IZCILU IDEJU MĀCĪBĀM

Lai zinātu, kā Jūs pieklājīgi saukt
Uz šo tālruni zvanīsim, lai precizētu neskaidros jautājumus
uz šo e-pastu nosūtīsim piedāvājumu
Īsu aprakstu par to kā paši redzat vēlamo mācību norisi, cik dalībnieki u.t.t.