INFO +371 26401908
Apmācību nometne uzņēmumiem, lauku kempingā- ŠĶŪNIS.

Uzņēmuma sasniegumi ir atkarīgi no tā intelektuālās vērtības- PRĀTA, no komandas komunikācijas kultūras un tās dalībnieku pievienotās vērtības DVĒSELES, kā arī uzņēmuma komandas savstarpējās sadarbības kvalitātes. Šī nometne aktivizē šīs uzņēmumam svarīgās īpašības un dod lielisku grūdienu turpmākiem sasniegumiem ar lielāku enerģiju tās galvenajam virzītājspēkam- cilvēkam. 

Mēs apvienojām daudzu uzņēmumu ieteikumus un kļūdas, lai radītu neaizmirstamu, aktīvu, enerģiju uzlādējošu un,galvenais, noderīgu nometni uzņēmuma komandai. 
Noderīgu, tas nozīmē, lai pēc šīs nometnes darbinieki būtu ne tikai pozitīvi uzlādēti, bet arī iegūtu papildus prasmes, kuras spēj pielietot uzreiz nākamajā darba dienā. 
!!!Nometnes saturu veidojam kopā ar uzņēmuma pārstāvjiem. Tāpat izrunājot mērķus un kolektīva ieradumus, simpātijas. 
Prasmes, kuras attīsta nometnes dalībnieki: 
*Prasme veidot izcilas attiecības ar klientiem B2B, B2C, C2C segmentos.
*Komunikācijas, pārdošanas, attiecību, lojalitātes kvalitātes paaugstināšana. 
*Komandas kopējo mērķu realizācija un sava ieguldījuma izpratne sasniegumu veidošanā.
*Mērķu noteikšana un fokusēšana, darba disciplīnas moduļa izveide, plānošana un pārrunu prasmes
*Konfliktu un iebildumu veiksmīga pārvarēšana gan kolektīvā, gan ar klientiem.

Kā arī vairāk kā 40 ikdienā noderīgas apmācību tēmas:
  1. Iedvesmas stunda- laiks, kurā mēs runājam par veiksmīga cilvēka portretu.
  2. Ķermeņa valoda pārdošanā – kā saprast to ko klients mums nepasaka
  3. Uzbāzīgs VS Draudzīgs- kā saprast, lai neatbaida un nerada aizdomīgumu
  4. Sarunas ritms, temps un tonalitāte- praktiskais treniņš
  5. Komunikācijas tehnikas un fiškas 25 paņēmieni, lai iepatiktos sarunu biedram
  6. 3-30 sekunžu produktu prezentācija klientam.
  7. Pareizie jautājumi īstajā laikā - dažādu jautājumu veidi.
  8. Cenas noturēšana un kaulēšanās. Klientu blefs un teātris. 
  9. Klientu saistīto vajadzību izprašana: pie-pārdošana VS pie-palīdzēšana.
  10. Mākslīgi radītas uzmanības formas jeb kā panākt milzīgu klientu lojalitāti 30 dienās
  11. Klientu rīcības varbūtības un iespējamie rīcības moduļi. Skripti iebildumiem un argumentiem.
  12. Klientu apkalpošanas nozīme – sajūsmināts VS apmierināts klients.
  13. Pārdošanas darba un aktivitāšu plānošana, rīkošana.
  14. Veiksmīgs sarunas sākums un rezultatīvs sarunas noslēgums. 
  15. Klientu pārliecināšanas tehnikas un kodēšana uz mērķi.
  16. Pozitīvi uzlādētie vārdi, no nozīmīgums un lojalitātes veicināšana klientā un tās izmantošana.
  17. ”Taustāmi” un ”netaustāmi” ieguvumi. Lielas lietas, kuras ir bezmaksas.
  18. Klientu viedokļa ietekmes soļi un pārliecināšanas soļi. 
  19. Zvani, vizītes un epasti. To kvalitātes pamatkritēriji. 
  20. Jaunu klientu piesaistes kanāli un metodes. 
  21. Laika un darba plānu sastādīšana, to izpildes disciplīna.
  22. Klientu segmentācija- vajadzības, apjoms, laiks, ieguldījumi, potenciāls, nākotnes perspektīva u.t.t.
  23. Profesionālo mērķu definēšana- pamats panākumiem.  
  24. Panākumu gūšanas pamatprincipi
  25. Individuālās izaugsmes programmas izveide un ritmiskums. !
  26. Pārdošanas procesa svarīgākie 15 elementi
  27. Pārdošanas cenas izveides pamatprincipi
  28. Darba efektivitātes kritēriji jeb KPI, to sastādīšana, mērījumi, secinājumi. 
  29. Tirgus potenciāla izpēte- 10 platformu tīkls. Konkurentu audits
  30. Efektīvu konkurentu apsteigšanas stratēģija. Kas tas ir un kā to paveikt. 
  31. Esošo un potenciālo klientu profili. 
  32. Cenas un atlaides. Kā nedot, ja klients grib, lai dod. 
  33. Praktiskie mārketinga instrumenti. Izvēlies ienesīgākos  kanālus pārdošanai.
  34. Pārdošana VS Klientu apkalpošana. Kur ir atšķirības, raudi un iespējas
  35. Kā "šarmēt" sekretāri 2 minūtēs
  36. Efektīvu pārdošanas komunikācija pa telefonu.
  37. Efektīvu pārdošanas komunikācija e-pastā.
  38. Kā izveido pārliecinošu prezentāciju un to veiksmīgi prezentēt. 
  39. Profesionāla sagatavošanos vizītei. Ko neaizmirst un par ko padomāt, jo no tā var būt atkarīgs rezultāts. 
  40. Obligāto jautājumu sarakstu- kas, kāpēc un vai vajag.
  41. Nodrošini nevainojamu pēc pārdošanas servisu, lai klientam būtu vēlme atgriezties.
  42. Iemācies veikt darījumu augstas spriedzes, stresa noturība un ko darīt ar dusmīgiem klientiem. ​
!!! Starplaikos galda tenis, galda novus, galda futbols, šaušana ar gaisa šauteni, badmintons, peldēšanās un sauļošanās, batuts

*Nometnes ilgums 1 vai 2 dienas
*Nodrošinām 4x autonoma ēdināšanu un bezalkoholiskos dzērienus.
*Nometnē ir audio un video aprīkojums
*Nometnē ir apkalpojošais personāls un pasākuma vadītājs
*Transportu nodrošina pasūtītājs. 
*Nometne norisinās 60 km no Rīgas, pilnīgos laukos. Centrālā vieta ir lauku siena šķūnis, kurš aprīkots ar visu apmācībām nepieciešamo līdz 20 dalībniekiem un 1 ha piegulošā teritorija aktivitātēm.  

Piesakieties nometnei jau laicīgi
Email: info@pardosanasskola.lv  
Vairāk atbilžu uz Jūsu jautājumiem: t.+37126401908 (Jānis)