INFO +371 26401908

PĀRDOŠANAS un KLIENTU SERVISA APMĀCĪBAS KLĀTIENĒ

Aktīvas, zināšanām un praktisku piemēru pilnas mācības. 45 mācību programmas un tēmas papildināsim ar Jūsu nozares specifiku darot tās individuālas un unikālas. Katrs dalībnieks pēc mācībām sasniegs vēl labākus rezultātus, paaugstinās savu motivāciju, cels iekšējo un ārējo komunikācijas kultūru.
Izvēlieties tēmas savas komandas mācībām.

MENTORINGS- profesionāla un pieredzējuša konsultanta klātbūtne Jūsu uzņēmumā vai projektā

Jūs esat ar labu ideju, pieredzi, kontaktiem, apņēmību. Tomēr divas galvas kopā ir gudrākas. Kopīgas diskusijas ļauj ietaupīt uz kļūdām, ļauj izsvērt lēmumus, izvērtēt citādas pieredzes un iegūt arī papildus kontaktus. Mentorings rada arī lielāku disciplīnu un fokusu.
LASIET ATSAUKSMES UN PIESAKIETIES MENTORINGAM.

ONLINE MĀCĪBAS- uzņēmumiem un privātpersonām.

Jums ērtā laikā un vietā. Vienmēr pieejami video ieraksti un iespēja uzdot jautājumus pasniedzējam pirms un pēc mācībām. Ja uz konkrēto datumu netiekat, nosūtīsim Jums mācību ierakstu uz Jūsu norādīto epastu. Pasniedzējs ir aktīvs un aizraujošs ar ļoti labām atsauksmēm. Vienīgais Baltijā ar STANDUP Business pasniegšanas stils nodrošinās daudz smaidu .
Apskatīt ONLINE mācību sarakstu un reģistrēties.

VIENAS DIENAS NOMETNE PĀRDOŠANAS KOMANDAI 

+ Norises vieta "ŠĶŪNIS" 60km no Rīgas, Zemgalē. 
+ Nometne paredzēta Jūsu uzņēmumam.
+ 10 stundas, aktīvas un praktiskas.
+ Uzdevumi, konkursi un balvas. Līdz 25 cilvēkiem. 
+ Par izcilu klientu servisa veidošanu, pie-pārdošanu, jaunu klientu piesaisti, lojalitāti, zvaniem, e-pasta sarakstēm, čatiem u.t.t.
+ Pārdošanas tehnikas un metodoloģijas.
+ Ķermeņa valoda un vārdu atlase teikumu konstrukcijās.
+ Klienta izzināšanu un jautājumu uzdošanas prasmēm.
+ Arī tēma par iebildumiem un to iespējām.  
+ T
ēmas pēc individuāli Jums veidotas programmas.
+ Lieliskas iepriekšējo dalībnieku atsauksmes un izcili to darba rezultāti pēc nometnes. 
+ Papildus: pirts, kubls, volejbols. 
+ Pusdienas iekļautas, ugunskura zupa. Kafija, uzkodas.

APMĀCĪBAS PĀRDOŠANĀ UN KOMUNIKĀCIJĀ

Apmācības tiek veidotas pēc pasūtītāja vēlmēm, kopējām diskusijām, mūsu ieteikumiem no pieredzes. Apmācību fokuss ir sasniegt pasūtītāja mērķi: uzlaboti rezultāti un pozitīvi mainīti cilvēki. 

PĀRDOŠANAS APMĀCĪBAS UZŅĒMUMIEM

Izstrādājam individuālu pārdošanas apmācību kursu programmu katram uzņēmumam, teorija + praktiskie uzdevumi pārdošanā+ mājasdarbi. Lai apmācību programma būtu maksimāli pielāgota realitātei un analizētu pārdošanas kvalitātes izmaiņas, rīkojam SLEPEANIS PIRCĒJS pirms un pēc apmācībām.

Uzņēmuma komandas enerģijas uzlāde

Personāla izdegšana- viens no iemesliem vājam rezultātam. Mēs izcili iedvesmojam gan cilvēkus, gan komandas. Dažas stundas un pārdošanas komandai mirdzēs acis. Savu darba spēju apzināšanās un pašapziņas paaugstināšanās, dzīvesprieka palielināšanās- tas noteikti ceļ arī darba kvalitāti.

1 vai 2 dienu pārdošanas apmācības uzņēmumiem

Ja Jūsu uzņēmumam ir saspringts darba grafiks, tomēr ir vēlme iegūt jaunas zināšanas pārdošanā un komunikācijā, tad šī ir lieliska iespēja vienā dienā intensīvi tās apgūt. Teorija 30%, pārdošanas prakses simulācija 70%. Ar spēlēm, kāzusiem un konkursiem.

Regulāras- pārdošanas apmācības komandai

Lieliski, ja starp pārdošanas apmācībām tiek uzdoti praktiskie mājasdarbi. Tā ir iespēja izmērīt iegūto zināšanu pielietojamu praksē pret pārdošanas rezultātu un integrēt apmācībās iegūtās zināšanas.

 PAPILDUS APMĀCĪBU RĪKOŠANAI 

INDIVIDUĀLAS PĀRRUNAS AR DARBINIEKIEM

Individuāla tikšanās ar darbiniekiem pirms apmācībām, palīdz izzinātu iekšējo vidi , noskaņojumu, tipāžu, motivāciju.

KOPĪGI IZBRAUKUMI PIE KLIENTIEM

Analizējam sagatavošanos pārdošanas darbam, lojalitātes kontrole, etiķete, vārdu atlase, sarunas struktūra, mērķu izpilde. Jo pārdošanā prasme runāt pa telefonu vēl nav prasme rīkot rezultatīvas pārrunas.

SARAKSTES UN TELEFONA ZVANU KVALITĀTES AUDITS

Svarīgi, lai uzņēmuma mērķi tiktu virzīti visos saziņas kanālos. Svarīgi, lai pārdošana notiek arī sarakstē un čatos.

SLEPENĀ PIRCĒJA PROGRAMMA

Testa zvani, e-vēstules un vizītes klātienē klientu servisa un pārdošanas kvalitātes novērtēšanai. Lūzuma punktu noteikšana. Tā ievieš disciplīnu un parāda klientu skatu no malas.

PĀRDOŠANAS UN KLIENTU SERVISA APMĀCĪBAS

Individuāla apmācību programma klātienē vai neklātienē ar mājasdarbiem un iekšējiem konkursiem.

PĀRDOŠANAS UN AKTIVITĀŠU PLĀNA VEIDOŠANA

Izstrādāti pārdošanas, aktivitāšu un attīstības plāni klientiem. To laika grafiki un sasniegšanas disciplīna. Pārdošanas disciplīna un metrika ir nozīmīgi augstu rezultātu virzienā.

 APMĀCĪBU FOTO  UN ONLINE VIDEO

Mūsu pārdošanas apmācības izvēlējušies vairāk kā 12000 dalībnieku no 28 nozarēm. Apmācībās piedalās privātā sektora uzņēmumi, gan pašvaldību un valsts iestādes, jo bez pārdošanas- svarīgs ir arī klientu serviss un pakalpojumu kvalitāte. Tiekamies apmācībās. 

ATSAUKSMES

Katra atsauksme ir apliecinājums mūsu apmācību rīkošanas prasmēm un sasniegtiem rezultātiem. Mums sanāk mainīt cilvēkus un cilvēki pozitīvi maina savus paradumus, prasmes un rezultātus. Pārdošanas apmācību un izcils klientu servisa konstruēšana  ir mūsu prasme un kaislība. 

KĀPĒC PĀRDOŠANAS SKOLA?

Pārdošanas skolas mērķis ir attīstīt cilvēku prasmes un talantus, katram savu karjeras vai biznesa mērķu sasniegšanai. Mēs ticam, ka katrs spēj būt izcils, veiksmīgs, prasmīgs un rezultatīvs. 

22
gadu  pieredze 
12200
iedvesmotu dalībnieku apmācībās 
996
izcilas klientu ​atsauksmes
28
nozares 5 valstis
1270
pārdošanas apmācības
Pārdošanas skola iemāca mīlēt, cienīt un godāt- klientus, savu darbu, kolēģus un pašam sevi.

MĒS NESTRĀDĀSIM AR JŪSU KONKURENTIEM

ja Jūs esat izteicis tādu vēlmi, mēs 2 gadi nestrādāsim ar Jūsu nozares konkurentiem