INFO +371 26401908
​​

PUBLISKO  LEKCIJU GADA KALENDĀRS

Publiskajās lekcijās  var piedalīties jebkurš interesents - fiziska vai juridiska persona. Dalības maksa par  vienu lekciju ir 29 euro ar PVN. 
Apmācību norises vieta: Opera Hotel Spa.
Raiņa bulvāris 33, Rīga, 1.stāvs, Konferenču zālē.
​​​
DatumsLekcijas nosaukumsLaiks
JANVĀRIS

30.01.2019Kur un kā meklēt jaunus klientus. 39 jaunu klientu piesaistes ceļi un iespējas. Satura vadība.9:00-12:00
30.01.2019Ķermeņa valoda- ko pasaka cilvēks klusējot, kā izmantot sarunas partnera ķermeņa sniegto informāciju.13:00-16:00
FEBRUĀRIS

20.02.2019Paaudžu vadība- motivācija, mērķi, disciplīna.9:00-12:00
20.02.2019Manipulācijas kā ietekmes un mērķa sasniegšanas forma- to radīšana, atpazīšana ikdienā. 13:00-16:00
MARTS

27.03.2019Argumentu spēle "Viss ir slikti". Kā negatīvismu transformēt pozitīvismā. Kā uzturēts prieku.9:00-12:00
27.03.2019Pievienotā vērtība- biznesa attiecībās, pakalpojumam un produktam. Kā to rada un kā to uztur.13:00-16:00
APRĪLIS

24.04.2019Mīlestība 2.0- cilvēku attiecības, dienas veidotājs un rīcības sekas.9:00-12:00
24.04.2019Motivācija- paātrinājuma sistēma mērķu sasniegšanā.13:00-16:00
MAIJS

29.05.2019Praktiskais ORATORS - prezentāciju vadība un uzstāšanās.9:00-12:00
29.05.2019Efektīva piedāvājuma izveidošanas elementi. un kā piedāvājumu padarīt interesantu. 13:00-16:00
JŪNIJS

19.06.2019

PIE- pārdošana kā klientu mīlestības augstākā pakāpe. Tehnikas un frāzes. 

9:00-12:00
19.06.2019Kā efektīvi runāt pa tālruni un sasniegt savus mērķus! Dzīvajā zvanīsim. Skripti. Frāzes. 13:00-16:00
JŪLIJS

24.07.2019Kur un kā meklēt jaunus klientus. 39 jaunu klientu piesaistes ceļi un iespējas. Satura vadība.9:00-12:00
24.07.2019Ķermeņa valoda- ko pasaka cilvēks klusējot, kā izmantot sarunas partnera ķermeņa sniegto informāciju.13:00-16:00
AUGUSTS

21.08.2019Paaudžu vadība- motivācija, mērķi, disciplīna.9:00-12:00
21.08.2019Manipulācijas kā ietekmes un mērķa sasniegšanas forma- to radīšana, atpazīšana ikdienā. 13:00-16:00
SEPTEMBRIS

25.09.2019Argumentu spēle "Viss ir slikti". Kā negatīvismu transformēt pozitīvismā. Kā uzturēts prieku.9:00-12:00
25.09.2019Pievienotā vērtība- biznesa attiecībās, pakalpojumam un produktam. Kā to rada un kā to uztur.13:00-16:00
OKTOBRIS

23.10.2019Mīlestība 2.0- cilvēku attiecības, dienas veidotājs un rīcības sekas.9:00-12:00
23.10.2019Motivācija- paātrinājuma sistēma mērķu sasniegšanā.13:00-16:00
NOVEMBRIS

20.11.2019Praktiskais ORATORS - prezentāciju vadība un uzstāšanās.9:00-12:00
20.11.2019Efektīva piedāvājuma izveidošanas elementi. un kā piedāvājumu padarīt interesantu. 13:00-16:00
DECEMBRIS

11.12.2019PIE- pārdošana kā klientu mīlestības augstākā pakāpe. Tehnikas un frāzes. 9:00-12:00
11.12.2019Ķermeņa valoda- ko pasaka cilvēks klusējot, kā izmantot sarunas partnera ķermeņa sniegto informāciju.13:00-16:00
SVARĪGI: lekciju laikā tiks uzdoti dalībniekiem dažādi jautājumi un tie iesaistīti treniņu uzdevumu izpildē.  

PIETEIKTIES PUBLISKĀM LEKCIJĀM vai ABONEMENTAM 2019

Iegādājoties gada ABONEMENTU, publisko lekciju apmeklējums ir vēl izdevīgāks.
  1. 12, dažādi, lekciju treniņi. Tie katrs atkārtojās 2x. Tātad, 24 nodarbības. Ja kādu nokavē, nekas. 
  2. Katra nodarbība 3 stundas gara ar vienu pārtraukumu- 10.min.
  3. ABONEMENTU drīkst izmantot vēl viens kolēģis vai draugs. Tātad, ar to drīkst padalīties. 
  4. ABONEMENTS ar šādu piedāvājumu maksā tikai 208 Euro ar PVN. STANDARTA cena 348 Euro. Ietaupījums 148 Euro ar PVN. 

    Pieteikties var aizpildot šo formu blakus un rekvizītos ierakstot klāt- GRIBU ABONEMENTU. 

FOTO NO LEKCIJĀM UN PUBLISKIEM SEMINĀRIEM

PĀRDOŠANAS SKOLAS PUBLISKO APMĀCĪBU MĒRĶI

> Sniegt zināšanas lokālā tirgus analīzē un klientu vajadzību izzināšanā, vajadzību radīšanā;
> Iemācīt pārzināt klientu reakciju, kustību, vārdu atlases analīzi un pārliecinošu argumentu izveidi;
> Iemācīt lieliskas sevis un sadarbības piedāvājuma prezentēšanas prasmes;
> Sniegt zināšanas komunikācijas kvalitātes paaugstināšanā ar klientiem, lojalitātes kāpināšanā;
> Dot enerģiju un emocionālu pacēlumu nākotnes sasniegumiem, pozitīvu uzlādi, iedvesmu;
> Iemācīt ne tikai radīt, bet arī izmantot klientu lojalitāti;
> Iemācīt uzklausīt un sadzirdēt savu sarunas biedru, uzdot īstos jautājumus; 
> Sagatavot izcilus pārdošanas profesionāļus- bezbailīgus, izsalkušus un harizmātiskus;
> Iemācīt labi pārzināt pārdošanas un izcilas klientu servisa tehnikas tehnikas;
> Iemācīties pārdot vairāk!