SERVISA KVALITĀTES KONTROLES PROGRAMMA "SLEPENAIS PIRCĒJS"

Tirdzniecības vietas novērtējums

Telpu tīrība un kārtība, Planogrammu un preču izvietojuma efektivitāte POS materiālu izvietojums un lietojums

Darbinieka novērtējums

Kultūra un pieklājība, Darbinieka pirmās reakcijas, Pārdošanas un piepārdošanas prasmes, Vārdu un frāžu atlase, Darbinieka lojalitāte un godīgums

Pārdošanas procesa novērtējums

Pārdošanas procesu reakciju laiku analīze, Darbinieku iekšējā komunikācija un klienta pārvirzīšana, Nestandarta jautājumu risināšanas shēmas

PAPILDUS IEGUVUMI "SLEPENĀ PIRCĒJA" PROGRAMMĀ

SLEPENĀ PIRCĒJA FOTO, AUDIO, VIDEO FIKSĀCIJAS, KAS RAKSTURO KLIENTU SERVISU

Ikmēneša rakstiskās atskaites un prezentācija tiek ilustrēta ar slepenā pircēja kontroles laikā iegūtām fotogrāfijām un video/ audio ierakstiem.

PĀRDOŠANAS EKSPERTA VĒRTĒJUMS UN PRIEKŠLIKUMU SARAKSTS ​IK MĒNESI

Tikai Pārdošanas skolā Slepenais pircējs nav vienkārši datu fiksācija, bet gan kvalitatīvs pētījums ar mērķi uzlabot pārdošanu.

REIZI CETURKSNĪ BEZMAKSAS APMĀCĪBAS PĀRDOŠANĀ UN KLIENTU APKALPOŠANĀ

Sadarbojoties ilgtermiņā, organizējam profesionālas apmācības darbiniekiem, balstoties uz slepenā pircēja programmā apkopotajiem rezultātiem.
E-pasti/ zvani/ vīzītes
Slepenā pircēja programma palīdz novērtēt un izprast patieso situāciju, ar kuru sastopas uzņēmuma klienti ik dienu.
​Šī metode lieliski noder visās nozarēs. Kontrolējot darbiniekus, tiek analizētas tādas īpašības kā pieklājība, atsaucība, personāla zināšanas, taktiskums, stresa noturība, patiesais cenu līmenis (atlaižu piemērošana), piedāvājuma kvalitāte, darbinieku zināšanas un lojalitāte.
Slepenā pircēja programma ir pirmais no posmiem, kas ir obligāts ceļā uz izcilu tirdzniecības rezultātu. Uzņēmums var investēt milzu līdzekļus mārketingā, telpu iekārtojumā, preču sortimentā, cenu politikā, bet tā arī nenonākt līdz plānotajam pārdošanas rezultātam.  Iemesls, bieži vien, ir vājš (neapmācīts, nesagatavots, nemotivēts) pārdošanas personāls.
SLEPENĀS VIZĪTES KLĀTIENĒ
Slepeni kontrolpirkumi, konsultācijas klātienē, lai izvērtētu klientu apkalpošanas kvalitāti un Jūsu darbinieku sniegumu.
Organizējam dažādu profilu slepenos pircējus - fiziskas un juridiskas personas. Visos gadījumos kontakts ar darbinieku tiek fiksēts - audio, video vai foto formātā.
> Vērtēšanas anketas izveidošana
> Prezentācijas izveide uzņēmuma vadībai
> Ieteikumu saraksts kvalitātes uzlabošanai.
ZVANU KONTROLE
Kontrolējiet savu darbinieku telefonsarunas ar klientiem, lai efektīvi uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Organizējam dažādu profilu slepenos zvanītājus - fiziskas un juridiskas personas. Visos gadījumos zvani tiek ierakstīti. Zvanu kontrolei izmantojam ZVANUS (zvanu uzskaites un ierakstu sistēma) tehnoloģiju. Katru mēnesi gatavojam detalizētas atskaites par apkalpošanas kvalitāti, tās dinamiku.

Slēdzot līgumu uz 12 mēnešiem: BONUSS! "Izcila klientu servisa un pārdošanas apmācības" 6x gadā BEZMAKSAS. 

> Kvalitātes rādītāju noteikšana​
> Vērtēšanas anketas izveidošana
> Slepenais zvanītājs + atzvanu pieņemšana, piedāvājumu izvērtēšana
> Detalizēts rezultātu apkopojums
> Kļūdu analīze
> Sarunas lūzuma punktu analīze
> Darbinieka snieguma maksimālā kvalitātes punkta mērījums
> Reakcijas laika mērījumu tabula
> Praktisku ieteikumu saraksts
> 3h apmācības darbiniekiem klātienē​
Kas ir Slepenais Pircējs?
Slepenais pircējs ir maksimāli realitātei pietuvināta personāla kontroles sistēma, kuras mērķis ir atklāt patieso kvalitāti kritērijos, kuri uzņēmumam ir svarīgi stratēģisko un operatīvo mērķu sasniegšanā. Īsāk sakot - Slepenais pircējs nodrošina ieskatu realitātē, kā darbinieki šobrīd apkalpo uzņēmuma klientus.
Kā notiek Slepeno pircēju programmas realizācija?
Sākotnēji tiek izvirzītas prasības un kritēriji, kas uzņēmumam ir svarīgi vai ir uzņēmuma standarts. Tiek sastādīta vērtējumu anketa un informācijas ieguves stratēģija. Tā ir elektroniskā sarakste, dzīvās vizītes, telefona zvani un vēl vismaz 10 dažādas situāciju simulācijas.
Kas ir šie Slepeno pircēju cilvēki?
Tie ir reāli cilvēki, kuri ikdienā strādā vairāk nekā 20 dažādās profesijās. Tie ir instruēti, apmācīti, testēti un eksaminēti cilvēki.
Cik maksā dalība Slepeno pircēju programmā?
Maksa ir atkarīga no kontaktu skaita un uzņēmuma filiāļu atrašanās vietas, kā arī kontrolējamā personāla apjoma (var izvēlieties konkrētus cilvēkus, grupas).
Kādēļ uzticēties mums?
Mums uzticas vadošie uzņēmumi Latvijā, kuri ir pazīstami ar izcilu kvalitāti klientu servisā. Pievienojoties, mēs palīdzēsim Jums sasniegt vai saglabāt augstākās virsotnes klientu servisā un pārdošanā!