INFO +371 26401908
INFO +371 26401908
​​

PUBLISKO  LEKCIJU GADA KALENDĀRS 2020

Sakarā ar Covid pandēmijas ārkārtas stāvokli valstī un tās ierobežojumiem, mācība klātienē nenotiks. 
​Mācības tiek pārceltas uz laiku, kad ierobežojumi tiks atcelti. Lekcijas tiek pārceltas. 

PIETEIKTIES PUBLISKĀM LEKCIJĀM

​Gudrākais veids ceļā uz sasniegumiem. Sistemātiski un gada garumā. 
>Vienu reizi mēnesī- 2 mācību lekcijas.
> Katra 3 stundas.  9:00-12:00 pirmā un 13:00-16:00 otrā.  
​​>Publiskajās lekcijās  var piedalīties jebkurš - fiziska vai juridiska persona. 
>Dalības maksa par vienu lekciju: 29 euro 
>Bezmaksas auto stāvvieta
Lekcijas notiek: Uriekstes ielā 2a, Rīga, InDi Biznesa centra otrajā stāvā. 
SVARĪGI: lekciju laikā tiks uzdoti dalībniekiem dažādi jautājumi un tie iesaistīti treniņu uzdevumu izpildē.  
​​​​
DatumsLekcijas nosaukumsLaiks
JŪLIJS

23.07.2020Nesadegt! 50 lietas, kuras palīdz un vairo dzīvesprieku.
Runāsim par mums pašiem kā savas enerģijas avotiem. Kādas darbības atņem mums enerģiju un, kuras to dod.
Cik svarīgs ir dzīvesprieks un iedvesma ikkatrā mūsu solī. Kādas īpašības dod iespējas un kuras tās laupa. 
9:00-12:00
23.07.202050 kanāli klientu piesaistei, mārketingam un pārdošanai. 
Klientu piesaistei tiek izmantoti gan aktīvie, gan pasīvie. Veicot mājās darbu un aktivizējot pasīvos, Jums paliek laiks citām aktivitātēm un klienti nāk paši un regulāri. Lekcijā runāsim arī par pašām uzrunas formām- tātad kurā kanālā ko labāk teikt un ko neteikt. Runāsim par lielīšanos, tās robežām un skaidru vēstījumu klientam. 
13:00-16:00
AUGUSTS

20.08.2020Mērķu definēšana un to sasniegšanas tehnikas izstrāde. Apakšmērķi un pašdisciplīna. 
Kā izvirzīt mērķus? Kā tos grupēt? Kā izvirzīt prioritāros un kā par tiem vispār neaizmirst. 
Šajā lekcijā dalīšos ar paša eksperimentu rezultātiem un tām tehnikām, kuras man vislabāk patīk. Pēc šī lekcijas Jūs noteikti sasniegsiet vismaz pusi no saviem gada mērķiem, vienkārši.
9:00-12:00
20.08.202077 jautājumi kā iespējas.
Iespējas sasniegt savus mērķus komunikācijā rada prasme uzdot jautājumus un, svarīgākais, likt lietā saņemtās atbildes tālākai darbībai. Kādus jautājumus uzdodam, kāpēc tieši tādus, ko tie dod un kādas iespējas paver, kas ir atbilžu reakcijas laiks un ko tas mums tas pasaka. No šīs lekcijas katrs aizies ar savu klientu jautājumu sarakstu. un skaidri zinās, kāpēc man to vajag!
13:00-16:00
SEPTEMBRIS  

24.09.2020Pārdot dārgi! Vai vajag un kā. Cenu veidošana un atlaides
Pārdot dārgi var vienmēr, tikai klientam ir jāsaprot- vai viņš pērk dārgi un, ja pērk- kādēļ pērk dārgi. Kā  mēs veidojam cenas, tās nosaukšanas un prezentācijas principus, kā piešķiram atlaides un vai piešķiram. Viss par cenu un vērtībām. 
9:00-12:00
24.09.2020 pārceltaKlientu iebildumi un to transformēšana. Vārdi, reakcijas un loģika.
Klienti iebilst ne tikai tādēļ, ka viņiem ir iebildumi. Viņu izteikumiem, bieži, ir pilnīgi citi nolūki. Tomēr mums ir jābūt gataviem, ka sniedzot vieglu un motivējošu atbildi, iebildumi var pazust un vairs nerasties. Kopā sarakstīsim populārākos iebildumus, TOP20 un izdomāsim pareizos un pārliecinošos argumentus. 
13:00-16:00
OKTOBRIS  

22.10.2020Piedāvājums. Kā izstrādāt pievilcīgu ideju sadarbībai un, kā to virzīt. Pievienotās vērtības radīšana.
Vissvarīgākā lieta ir pareizi izteikts piedāvājums. Laiviņu saprot, ciena un no viņa baidās. Kā tas izskatās 21. gadsimtā un kādas darbības jāveic tā prezentācijā.
9:00-12:00
22.10.2020Orators- publiskas runas "knifi" un padomi. Praktikums ar 3 min. tēmas skeču.
Reakciju spēle "Politiķis" un "Viss ir slikti".

Šajās mācībās mēs ātri izejam cauri svarīgiem punktiem uzrunu veidošanai un tad.....katrs veido savu stāstu. Tāpat trenējam reakcijas uz negaidītiem jautājumiem, kā arī mācamies strādāt ar savu sejas grimasēm un balss tonalitāti, uzsvariem. Pēc šīs lekcijas Jūs zināsiet visus pamatprincipus un iegūsiet mazliet vairāk drosmi un pārliecību savai runai. 
13:00-16:00
NOVEMBRIS

26.11.2020  
​Pārcelta uz laiku, kad tiks atcelti pandēmijas ierobežojumi.

Pārdošanas sarunas!
Skriptu veidošana sarunām pa tālruni. Kā sarunāt tikšanos, kā tikt pie lēmuma pieņēmēja.  Zvani, vizītes un epasti. To kvalitātes kritēriji, mērķi un iespējas.  
9:00-12:00
26.11.2020 Pārcelta uz laiku, kad tiks atcelti pandēmijas ierobežojumi.Pārdot nepārdodot, 21.gs un latviskā mentalitāte. Ietekmes, uzrunas formas, neuzmākšanās.
Cilvēki ir noguruši no košiem un agresīviem piedāvājumiem. Vēl tā uzstājība un pašpārliecība runās- tas latvieti negatīvi uzbudina. Pārdošanai ir jābūt vieglai un tādai nepamanāmai. Lai klienti teiktu:"nopirku, jo viņš man nemaz necentās pārdot. Patiesībā- visa "sāls" ir uzvedībā un tekstos. Tos šajās mācībās kopā izskatīsim.
13:00-16:00
DECEMBRIS

17.12.2020 
Pārcelta uz laiku, kad tiks atcelti pandēmijas ierobežojumi.
Ķermeņa valoda pārdošanā 2.0 New.
Ķermenis pasaka priekšā tik daudz. Un cik interesanti būtu cilvēku domas, ieraudzīt pēc reakcijām, nevis klausīties melīgus vārdus. Šis ir turpinājums Ķermeņa valodas mācībām nākošajā līmenī. Skatīsimies video, bildes un trenēsim aci uz reakcijām. Lai pārrunās un saziņā ir mums vieglāk sasniegt savus mērķus. 
9:00-12:00
17.12.2020 Pārcelta uz laiku, kad tiks atcelti pandēmijas ierobežojumi.Prezentācijas- scenārijs, rīkošana, demonstrācija. Vērtību nodošana un apjoma piešķiršana.
Nekas nav svarīgāks par savas idejas, produkta pārliecinošu prezentāciju. Bieži, klientiem rodas tāda pati pārliecība, kāda ir pašam prezentētājam. Prezentācijai ir jābūt grandiozai un ar kulmināciju. Vai arī iedvesmojošai. Vai biedējošai. Viss atkarīgs no mērķiem, kurus vēlieties ar to sasniegt. 
Par mērķiem, nepieciešamiem rekvizītiem, prezentācijas gaitu, auditorijas manipulācijas tehnikām runāsim šajās mācībās. 
13:00-16:00

FOTO NO LEKCIJĀM UN PUBLISKIEM SEMINĀRIEM

PĀRDOŠANAS SKOLAS PUBLISKO APMĀCĪBU MĒRĶI

> Sniegt zināšanas lokālā tirgus analīzē un klientu vajadzību izzināšanā, vajadzību radīšanā;
> Iemācīt pārzināt klientu reakciju, kustību, vārdu atlases analīzi un pārliecinošu argumentu izveidi;
> Iemācīt lieliskas sevis un sadarbības piedāvājuma prezentēšanas prasmes;
> Sniegt zināšanas komunikācijas kvalitātes paaugstināšanā ar klientiem, lojalitātes kāpināšanā;
> Dot enerģiju un emocionālu pacēlumu nākotnes sasniegumiem, pozitīvu uzlādi, iedvesmu;
> Iemācīt ne tikai radīt, bet arī izmantot klientu lojalitāti;
> Iemācīt uzklausīt un sadzirdēt savu sarunas biedru, uzdot īstos jautājumus; 
> Sagatavot izcilus pārdošanas profesionāļus- bezbailīgus, izsalkušus un harizmātiskus;
> Iemācīt labi pārzināt pārdošanas un izcilas klientu servisa tehnikas tehnikas;
> Iemācīties pārdot vairāk!