INFO +371 26401908

PERSONĀLA APMĀCĪBAS PĀRDOŠANĀ UN KOMUNIKĀCIJĀ

KORPORATĪVĀS PĀRDOŠANAS APMĀCĪBAS

Izstrādājam individuālu pārdošanas apmācību kursu programmu katram uzņēmumam, teorija + praktiskie uzdevumi pārdošanā+ mājasdarbi.
Apmācības, kursi uzņēmumiem >

Komandas iedvesmas lekcija

Personāla izdegšana- viens no iemesliem vājam rezultātam. Mēs izcili iedvesmojam gan cilvēkus, gan komandas. Dažas stundas un personālam mirdzēs acis.
Iedvesmas lekcijas, kursi >

1 dienas pārdošanas apmācības uzņēmumiem

Ja Jūsu uzņēmumam ir saspringts darba grafiks, tomēr ir vēlme iegūt jaunas zināšanas, tad šī ir lieliska iespēja vienā dienā kompresēti un aktīvi tās apgūt.
Vienas dienas kursi, apmācības >

2 dienu pārdošanas apmācības + prakse

Lieliski, ja starp apmācībām tiek uzdoti praktiskie mājasdarbi, ir iespēja izmērīt iegūto zināšanu pielietojamu praksē un integrēt iegūtās zināšanas, rodas jautājumi.
Divu dienu apmācības, kursi >

BIZNESA KONSULTĀCIJAS UN AUDITS

Pārdošanas skola nodrošina klientiem praktiskas biznesa konsultācijas un esošās pārdošanas struktūras kā arī personāla darba kvalitātes auditu. Sniedzam noderīgas idejas, praktiskus padomus kā arī dalāmies savā pieredzē ar uzņēmumiem. Tas noteikti palīdzēs paraudzīties no malas un iegūt vērtīgu informāciju nākotnes izaugsmē. 

Personāla atlases, motivācijas un vadības konsultācijas

Tirdzniecības vai pakalpojuma vietas kvalitātes audits

Konsultācijas prezentāciju rīkošanā un vadībā

Personāla darba kvalitātes audits un uzraudzība

Pārdošanas un attīstības plānu kvalitātes audits

JAUNA UN NODERĪGA LEKCIJA KATRAM UZŅĒMUMAM

" Četru PAAUDŽU KOMUNIKĀCIJA UN VADĪBA" apmācību lekcijas tēmas:
*Paaudžu iedalījums un to īpašības;
*Komunikācija paaudzes ietvaros un starp tām;
*Paaudžu vadība un motivācija;
*Atbildības un uzdevumu sadale;
*Sapulču rīkošana un kontrole;
*Paaudžu īpašību integrēšana uzņēmuma attīstībā;
*Iekšējās vides un kultūras pielāgošana 

APSKATIET FOTO NO APMĀCĪBĀM

NOSKATIES VIDEO UN TIEKAMIES MĀCĪBĀS

KĀPĒC PĀRDOŠANAS SKOLA?

Pārdošanas skola ir komunikācijas mīlestības projekts, kura mērķis ir attīstīt cilvēku prasmes un talantus savu karjeras un biznesa mērķu realizēšanā. Mēs ticam, ka katrs spēj būt izcils, veiksmīgs, prasmīgs un rezultatīvs. 

22
gadu  pieredze 
12180
iedvesmotu dalībnieku apmācībās 
976
izcilas klientu ​atsauksmes
28
nozares 5 valstis
1240
pārdošanas apmācības

Pārdošanas skola sniedz pielietojamas zināšanas un attīsta katra cilvēka prasmes, lai Jūsu uzņēmums pārdotu vairāk, kā arī  attīstītos pozitīva un veselīga iekšējā vide.  Mēs iemācām domāt un tad- darīt. Iemācām sajust. 
Un svarīgākais! Pārdošanas skola iemāca mīlēt - klientu, cilvēkus, savu darbu un pašam sevi.
Mēs dodam cilvēkiem to, kas cilvēkiem, visbiežāk, trūkt- zināšanas, smaidi, dzīvesprieks, optimisms, vēlme piedalīties un gribasspēku, lai darītu tagad un te.  Pārdošanas skolā iemāca pārdot ne tikai taustāmas lietas vai pakalpojumus, mēs iemācām radīt klientam sapni un emocijas.

TIKAI DAŽAS ATSAUKSMES

13 - 14 no 14

MŪSU VĒRTĪBAS

Vienmēr līdzās, mēs esam visos posmos līdz sasniedzam rezultātu.
Idejas, mēs vienmēr ir svaigas idejas un skatījums no dažādiem leņķiem.
Enerģija, mūsu klienti saka, ka mēs uzlādējam arī komandu ar pozitīvismu, dzīvesprieku. 
Profesionāls sniegums, ko garantē mūsu pieredze un cieša sadarbība ar klientu.
Uzticamība, mēs vienmēr izpildām savus solījumus. 

Pieredze, mēs zinām, kā ar līdzīgām problēmām vai situācijām ir rezultatīvi guvuši uzvaras citi.
Cieņa, atrunājot mūsu sadarbību, mēs 2 gadi  nestrādājam ar viņu konkurentiem. 

DAŽAS PĀRDOŠANAS APMĀCĪBU UN TRENIŅU TĒMAS

Zemāk ir 42 populārākās tēmas, kuras iekļaujam apmācību programmās. Jūs variet izvēlēties no šīm tēmām, kuras Jūsuprāt ir Jums svarīgas. Tad pēc mūsu tikšanās, mēs papildināsim tās ar vēl, mūsuprāt, nepieciešamām. 
  1. Iedvesmas stunda- laiks, kurā mēs runājam par veiksmīga cilvēka portretu.
  2. Ķermeņa valoda pārdošanā – kā saprast to ko klients mums nepasaka
  3. Uzbāzīgs VS Draudzīgs- kā saprast, lai neatbaida un nerada aizdomīgumu
  4. Sarunas ritms, temps un tonalitāte- praktiskais treniņš
  5. Komunikācijas tehnikas un fiškas 25 paņēmieni, lai iepatiktos sarunu biedram
  6. 3-30 sekunžu produktu prezentācija klientam.
  7. Pareizie jautājumi īstajā laikā - dažādu jautājumu veidi.
  8. Cenas noturēšana un kaulēšanās. Klientu blefs un teātris. 
  9. Klientu saistīto vajadzību izprašana: pie-pārdošana VS pie-palīdzēšana.
  10. Mākslīgi radītas uzmanības formas jeb kā panākt milzīgu klientu lojalitāti 30 dienās
  11. Klientu rīcības varbūtības un iespējamie rīcības moduļi. Skripti iebildumiem un argumentiem.
  12. Klientu apkalpošanas nozīme – sajūsmināts VS apmierināts klients.
  13. Pārdošanas darba un aktivitāšu plānošana, rīkošana.
  14. Veiksmīgs sarunas sākums un rezultatīvs sarunas noslēgums. 
  15. Klientu pārliecināšanas tehnikas un kodēšana uz mērķi.
  16. Pozitīvi uzlādētie vārdi, no nozīmīgums un lojalitātes veicināšana klientā un tās izmantošana.
  17. ”Taustāmi” un ”netaustāmi” ieguvumi. Lielas lietas, kuras ir bezmaksas.
  18. Klientu viedokļa ietekmes soļi un pārliecināšanas soļi. 
  19. Zvani, vizītes un epasti. To kvalitātes pamatkritēriji. 
  20. Jaunu klientu piesaistes kanāli un metodes. 
  21. Laika un darba plānu sastādīšana, to izpildes disciplīna.
  22. Klientu segmentācija- vajadzības, apjoms, laiks, ieguldījumi, potenciāls, nākotnes perspektīva u.t.t.
  23. Profesionālo mērķu definēšana- pamats panākumiem.  
  24. Panākumu gūšanas pamatprincipi
  25. Individuālās izaugsmes programmas izveide un ritmiskums. !
  26. Pārdošanas procesa svarīgākie 15 elementi
  27. Pārdošanas cenas izveides pamatprincipi
  28. Darba efektivitātes kritēriji jeb KPI, to sastādīšana, mērījumi, secinājumi. 
  29. Tirgus potenciāla izpēte- 10 platformu tīkls. Konkurentu audits
  30. Efektīvu konkurentu apsteigšanas stratēģija. Kas tas ir un kā to paveikt. 
  31. Esošo un potenciālo klientu profili. 
  32. Cenas un atlaides. Kā nedot, ja klients grib, lai dod. 
  33. Praktiskie mārketinga instrumenti. Izvēlies ienesīgākos  kanālus pārdošanai.
  34. Pārdošana VS Klientu apkalpošana. Kur ir atšķirības, raudi un iespējas
  35. Kā "šarmēt" sekretāri 2 minūtēs
  36. Efektīvu pārdošanas komunikācija pa telefonu.
  37. Efektīvu pārdošanas komunikācija e-pastā.
  38. Kā izveido pārliecinošu prezentāciju un to veiksmīgi prezentēt. 
  39. Profesionāla sagatavošanos vizītei. Ko neaizmirst un par ko padomāt, jo no tā var būt atkarīgs rezultāts. 
  40. Obligāto jautājumu sarakstu- kas, kāpēc un vai vajag.
  41. Nodrošini nevainojamu pēc pārdošanas servisu, lai klientam būtu vēlme atgriezties.
  42. Iemācies veikt darījumu augstas spriedzes, stresa noturība un ko darīt ar dusmīgiem klientiem. ​
Mūsu kontakti.  Tel: +37126401908 vai email: info@pardosanasskola.lv .